MaceJembatan naik bimbitDengan prestasi penapisan dalam industri

  • masa pelepasan:2024-05-01 22:51:39
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:62
  • Penerangan pantas:

    Mace,Switch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.Bengkel kerja platform angkat

Kandungan artikel

Switch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.

Bengkel kerja platform angkat turun secara tidak bersamaan: muatan terlebih banyak, dan ia dikeluarkan untuk mengurangi muatan. Muatan bias serius, dikeluarkan dengan menyesuaikan pusat graviti. Tambah gas ke litar minyak,MacePlatform penangkapan jenis gunting bergerak, dan hapuskan kemungkinan menambah minyak hidraulik yang cukup. Jika minyak itu kotor,MacePlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai, gantikan minyak hidraulik untuk membuangnya.

MaceApabila menyimpan platform angkat hidraulik di lif, penting untuk memperhatikan keselamatan pegawai.

Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, atau jaringan keselamatan.

Sainte-MarieApabila jaringan keselamatan dan tindakan perlindungan lain tidak dapat diterima, tali pinggang keselamatan mesti dipakai apabila bekerja pada ketinggian lebih dari meter; Apabila membangun pada cerun tajam, perlu menarik tali keselamatan dengan betul. Pada hari ini, platform angkat bukan lagi peranti istimewa ia hanya alat yang biasa digunakan oleh orang. Walaupun ia adalah alat, kita juga perlu menyimpannya dan menyimpannya.

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannya


MaceJembatan naik bimbitDengan prestasi penapisan dalam industri



Peribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)

Sebagai peralatan operasi ketinggian tinggi, aksesori platform pembangkit jenis keretapi panduan juga mempunyai fungsi yang berbeza. Hari ini, kita akan bercakap tentang fungsi valv overflow, yang merupakan salah satu aksesori platform pembangkit tetap.

Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat jika paip hidraulik rosak secara tidak sengaja. Penggera kawalan bunyi berlebihan dipasang untuk membedakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan. Untuk mengangkat platform, kita tidak telah mengumpulkan mereka, tetapi perlu memasang mereka sendiri di tempat yang kita perlukan. Jadi apa yang patut kita perhatikan bila memasang mereka?

Kepastian KualitiSwitch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.

Blok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.

Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo


MaceJembatan naik bimbitDengan prestasi penapisan dalam industri



Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Kualiti tinggi dan harga rendahTuminminminminminminminminminyang hydraulic membeformformformformformforma tektektektektertterttertterttertterttertiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaPergi.

Struktur dan prinsip kerja platform operasi yang boleh dipotong terdiri daripada menarik paip, cahaya pinggir, blok sokongan, lajur, plat tekanan, skru, pads spring, pads rata, cap kunci, rod skru, pangkalan, bingkai sementara, plat platform, dll.

Jatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing,MacePlatform penangkapan automatik aliran aluminum, gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licin

MaceDengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik, fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik sirkuit antaramuka, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.

Adjusting the oil pipe.

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari


LembuMaklumat produk lain
  • PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

    PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

  • Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

    Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

  • SofiaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikKepentingan pengeluaran dan kehidupan

    SofiaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikKepentingan pengeluaran dan kehidupan

  • SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

    SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

  • GelsenkirchenJembatan boardingBagaimanakah ia berfungsi?

    GelsenkirchenJembatan boardingBagaimanakah ia berfungsi?

  • GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakCara mengenal pasti barang palsu

    GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakCara mengenal pasti barang palsu

  • GelsenkirchenLift untuk villa keluarga tiga lantaiBerita Terklasifikasi

    GelsenkirchenLift untuk villa keluarga tiga lantaiBerita Terklasifikasi

  • KhushabPengubah terbenam minyakAdakah tingkah laku industri merupakan

    KhushabPengubah terbenam minyakAdakah tingkah laku industri merupakan

  • segera:Peringatan: Maklumat MaceJembatan naik bimbitDengan prestasi penapisan dalam industri memberi anda MaceJembatan naik bimbitDengan prestasi penapisan dalam industri oleh syarikat kami, perkhidmatan MaceJembatan naik bimbitDengan prestasi penapisan dalam industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MaceJembatan naik bimbitDengan prestasi penapisan dalam industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MaceJembatan naik bimbitDengan prestasi penapisan dalam industri. MaceJembatan naik bimbitDengan prestasi penapisan dalam industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MaceJembatan naik bimbitDengan prestasi penapisan dalam industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!